Kina reisen 9.-26 november 2012, praktiske detaljer

Venteliste

Turen er nå full booket, men vi kan sette opp en venteliste. Send en mail til Hanne Gjendem og si fra om du ønsker å stå på venteliste. Mailadresse: hanne@hanne-gjendem.no

Dele rom med

De som ikke har bestilt enerom, må skrive til Marie-Louise Marie-Louise.Bergstrom@kinaresor.se og si fra hvem de skal dele rom med.

Tilstøtende fly

Vi reiser med SAS. For de som ikke skal reise fra Oslo, men fra en annen by, bør du skrive til Marie-Louise fortest mulig. Hun bestiller fly fra/til den byen du ønsker. .Det pleier å gå greit fra Bergen eller Stavangerog det bruker ikke å koste noe ekstra dersom det er plasser på flyet. Dersom det er for andre byer, kan det hende at en må betale SEK 500-1000 i tillegg.

Visum

For å få besøke Kina, må vi få en invitasjon. Dette ordner reiseselskapet vårt med for hele gruppen. Det var derfor de måtte ha informasjonene fra passene våre. Senere må vi søke om visum. Det gjøres vanligvis 4-5 uker før avreisen. Jeg kommer tilbake med mer informasjon om dette. Det kan være lurt å vente til over sommerferien når mange trenger passene sine.

Klima

For de som er tidlige ute og planlegger hva en skal ha med seg, kan det være lurt å se på denne siden som gir en god oversikt over været i Shanghai området.

Annet

Legger inn informasjon her etter hvert.