Faggruppe Plantefarging skal ha sitt første møte

Mai 2012 19Lotte og blå dag

Hallo og hurra,  nå er vi snart igang, og vi inviterer nå til oppstartsmøte i fargegruppen i Norges Linforening!

Plantefarge gruppa skal ha sitt første møte 19. januar 2013, kl 1100. Alle medlemmer som er interessert i plantefarging av lin er hjertelig velkommen.

Dagsorden:

1. valg av referent
  2. gjennomgang av dagsorden
  3. presentasjon av gruppen
  4. styrets tanker rundt det å starte en faggruppe v/Hanne
  5. hvordan forme vår gruppe og hva vil vi ha fokus på?
  6. samarbeidspartnere?
  7. hva skal bli vårt første prosjekt og hvordan skal vi gjennomføre det i praksis?
  8. felles fargehelg-/dag på husflidshuset på Wøyen 2. og event.3.februar eller 9.og event.10.februar 2013???
  9. aktivitet for fargegruppen på markedsdagen 2.mars (årsmøtet til Linforeningen)
  10. hvordan skaffe økonomiske midler til arbeidet vårt?
  11. eventuelt

Håper alle kan delta, for det er viktig at alle får være med å prege gruppen fra starten! Men har du ikke anledning, kom gjerne med innspill allikevel!

Veldig fint om dere også tar med dere noe dere har laget i lin og gjerne arbeidspermer og fargeprøver etc. dersom dere har det.

Gleder meg til å møte dere, fargeglad hilsen fra Lotte.

Vi møtes hos Hanne Gjendem, Kristian Aubertsvei 22 på Røa, Oslo. Ta T-bane nr5 retning Østerås, gå av på Røa. Ta til venstre og gå nedover Vækerøveien til du kommer til Kristian Aubertsvei på høyre hånd.

Ta kontakt med Lotte mobil 986 82 103 eller via mail: lotterasmusdatter@yahoo.no

, ,