Spennende møte om gjenskaping av gamle folkedrakter, lin opplæring i skolen og samarbeid med Jærmuseet

Linforeningen på Dursku'n i Seljord 2011Åpent møte 16. november 2011, kl 1900 på Røyneberg Kultursenter, Rogaland

Tema er:

• Frå gammalt til nytt, ved Torild Ankersdatter Fossnes
  • Linforeningen vil ut i skolene, ved Gro Klev
  • Samarbeid med Jærmuseet på Kvia, Gro Klev

Torild Ankersdatter Fossnes vil fortelle frå  boka ho nettopp har utgitt saman med Sigrid Bjørg Ramse. “Gull i veggane” – Folkedrakter frå Tovdal i Åmli.

Bakgrunnen for boka er tøy filler som  isolasjonsmateriale rundt vindauge og dører som vart avdekka under restaurering på garden Tveit i Tovdal. Fragmentene er brukt til å gjenskape vakre drakter med bruk av riktig sømteknikk og snittforming. Det særegne med funnet er alle fragmenta etter barneklede. Arbeidet er illustrert med mange og vakre billete.

Linforeningen på Dursku'n i Seljord 2011Torild har drive eiga verksemd i 15 år, har svenne- og mesterbrev som Kjole- og draktsyer, og har svennebrev som bunad tilverkar. Ho har gjennomgått studiet Drakt og samfunn, og vore rettleier for lærlinger. Ho var leiar for registreringar av klesplagg før 1900 i regi av Aust-Agder Kulturvernråd og kursleiar i bunadopplæring på Holmen gård.

Gro Klev er kasserer i Norges Linforening og har lang erfaring fra skolen. Hun vil orientere om hvordan en skal få mer kompetanse om lin i norsk skole og om samarbeide linforeningen har med Jærmuseet på Kvia for å dyrke lin.

Inngangspenger kr 100,-

Møtet er åpent for alle interesserte.

, ,