Lin sengetøy

Lin sengetøy er deilig å ligge i

Lin sengetøy

Det er delig å krype ned i lekkert lin sengetøy, men det må være av god kvalitet.

KID har nå et sengesett som har flott kvalitet. Det er ikke billig, men med tanke på hvor mange timer i døgnet vi tilbringer i senga, er det lurt å spandere på seg sengetøy i topp kvalitet. De har forskjellige farger, dyne- og putetrekk. Sengesettet på bildet er hvitt.

Lin trekker til seg fuktighet for de som svetter om natten. Det er også godt å bruke for de som har høysnue og allergier.

Husk og vask sengetøyet i såpespon som du får kjøpt av oss i linforeningen. Gå inn på:

norges-linforening.no -> Kontakt oss, så sender vi såpespon til deg.